8 625
0
Бути поруч – не означає жертвувати собою. Професійні межі потрібні педагогам, щоб зберегти емоційний баланс, витримати навантаження й залишатися ефективним наставником чи наставницею.
Про те, як вчителям залишатися емпатійними, розмірковує психологиня Світлана Мендришора на платформі Resilience.help.
Постійне залучення до батьківських чи учнівських емоційних ситуацій, чи не цілодобове листування із класом у месенджерах, відчуття відповідальності – може виснажувати.
Якщо вчасно не зупиняти цей потік, енергія вчителя швидко “вигоряє”. Саме тому кордони – не про відсторонення, а про турботу й взаємну повагу. Через власні професійні кордони вчитель чи вчителька своїм прикладом навчають поважати межі інших людей, стверджує психологиня.
За її словами, сигналами про порушення професійних кордонів можуть бути:
Більше корисних порад від Світлани Мендришори про те, як встановити професійні межі у школі і що робити, коли їх порушують – у матеріалі на платформі Resilience.help.
Фото - freepik
Обговорення