636
0
Фахівці Українського центру оцінювання якості освіти переклали та опублікували новий короткий аналітичний звіт за результатами міжнародного дослідження PISA-2022. Це одне з видань серії мінізвітів, і воно присвячене темі “Три кити навчання впродовж життя: стратегії, мотивація та віра в себе”.
У фокусі — розвиток здатності навчатися впродовж усього життя. Це ключова компетентність XXI століття, адже світ швидко змінюється: з’являються нові професії, знання та виклики. Щоб залишатися успішним, потрібно вміти самостійно і свідомо навчатися.
Автори звіту визначають три основні складові такого навчання:
У звіті також розглядається:
На думку аналітиків, саме поєднання стратегій, мотивації та віри в себе формує “трикутник навчання впродовж життя” — модель, яка забезпечує глибше засвоєння знань і психологічну стійкість. Освітні системи, які враховують цей підхід, здатні краще готувати молодь до життя в мінливому світі.
PISA — не просто тестування, а джерело важливої інформації для освітньої політики. Тому команда УЦОЯО продовжує аналізувати його результати, щоб зробити українську освіту більш сучасною та корисною для школярів.
Нагадаємо, медіа “НУШ” писало, що в Україні завершився основний етап 9 циклу Міжнародного дослідження PISA-2025.
Фото — УЦОЯО
Обговорення