949
0
Закони “Про дошкільну освіту”, про індивідуальні освітні траєкторії та визнання результатів навчання, отриманого на тимчасово окупованих територіях України обговорювали 11 червня на черговому засіданні Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій.
Загалом народні депутати розглянули 12 питань у сфері освіти. Про підсумки роботи повідомив голова комітету Сергій Бабак.
Більшість питань стосувалися підготовки нормативно-правових актів, необхідних для завершення впровадження у життя низки законів, зокрема закону “Про дошкільну освіту”. За словами Бабака, вже пів року розробка прикінцевих положень затягується, і в разі подальшого зволікання комітет визнає роботу відповідальних органів незадовільною.
Натомість завершено підготовку нормативно-правової бази до Закону про індивідуальні освітні траєкторії — це питання зняли з контролю комітету. Водночас роботу Комітету над імплементацією Закону щодо визнання результатів навчання осіб з тимчасово окупованих територій оцінили як незадовільну.
Окремо на засіданні обговорили проблему з електронними додатками до підручників. Попри те, що наказ про їх обов’язкову наявність виданий ще рік тому, необхідні зміни до вимог е-додатків досі не внесені. Комітет сформулював пропозиції до цих вимог, серед яких:
Контроль за виконанням цих змін комітет залишає за собою.
Нагадаємо, медіа “НУШ” повідомляло, що на попередньому засіданні Комітет ВР підтримав створення доопрацьованого законопроєкту про профосвіту та ухвалив зміни щодо підтримки молодих вчених.
Фото – Obozrevatel
Обговорення