8 454
0
У Міністерстві освіти і науки України нагадали, які функції виконує асистент вчителя / вихователя та асистент дитини (учня) під час інклюзивного навчання.
Про це йдеться на фейсбук-сторінці міністерства.
Так, асистент учителя / вихователя має:
Асистент дитини (учня):
Також у МОН наголошують, що саме керівник закладу освіти має організувати освітній процес для дитини з ООП, зокрема, знайти асистента вчителя / вихователя та забезпечити їм умови для роботи, підписати договір з особою, яку обрали батьки / інші законні представники для виконання функцій асистента дитини (учня).
Якщо заклад освіти відмовляється створити потрібні умови для навчання дитини з ООП, у міністерстві радять письмово звертатися із цим питанням до органів управління освітою.
Читайте також: “Навчання дітей з ООП у садочку і школі: відсутність укриття та грошей на відкриття класу, дистанційне навчання та прохання “забирати дитину раніше”“
Фото ілюстративне: ІРЦ в Ірпіні, Дмитро Ларін
Обговорення