3 092
0
Понад 86% випускників початкової школи досягли базового рівня математичної компетентності, з них 18% – високого.
Про це йдеться у звіті за результатами моніторингу математичної грамотності чотирикласників, опублікованому на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.
“Дані основного етапу першого циклу моніторингового дослідження свідчать про те, що понад 86% випускників початкової школи досягли базового рівня сформованості математичної компетентності“, – йдеться у звіті.
Так, 18% досягли високого рівня компетентності, тоді як близько 14% учнів не володіють базовими математичними знаннями – тобто вони мають суттєві проблеми з розв’язуванням найпростіших задач, які стосуються відомих реальних життєвих ситуацій.
“Найвищу результативність із математики показали випускники початкової школи, які здобували освіту в містах обласного підпорядкування, у гімназіях, ліцеях, колегіумах, навчально-виховних комплексах або спеціалізованих школах, а також у звичайних за наповненістю ЗЗСО“, – зазначають дослідники.
Водночас, не має суттєвої різниці між результатами хлопців та дівчат.
Детальніше читайте у документі нижче.
2019_ZVIT_MDYAPO_MATEMATYKAЗавантажити документ можна за цим посиланням.
Нагадаємо, починаючи з 2021 року, зовнішнє незалежне оцінювання з математики стане обов’язковим для всіх, хто здобуває повну загальну середню освіту.
“Нова українська школа”
Фото: Pixabay
Обговорення