3 333
0
75 психологів інклюзивно-ресурсних центрів зі всіх регіонів країни пройшли тренінги з використання нових методики для оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Навчання відбувалось упродовж 12-15 березня, повідомили на сайті МОН.
“Торік ми вперше масштабно забезпечили регіони сучасними психологічними інструментами для комплексної оцінки розвитку дітей. Відповідні методики МОН закупило для 500 новостворених інклюзивно-ресурсних центрів. Вони дозволяють провести фактично весь спектр потрібних психолого-педагогічних досліджень.
Це дуже важливо для того, щоб оцінити спроможність до навчання дітей з особливими освітніми потребами, побудувати для них індивідуальну програму розвитку, освітню траєкторію тощо”, – зазначив перший заступник міністерки освіти і науки Павло Хобзей.
Навчання передбачає кілька етапів. Під час першого фахівці ІРЦ опановували теорію та вчилися практично працювати з 5-ма методиками:
Надалі кожен учасник повинен скласти електронний іспит та протягом місяця виконати домашнє завдання на робочому місці. Це є обов’язковою умовою доступу слухачів до наступного етапу, який відбудеться у середині квітня цього року.
За результатами другої частини навчання та успішного проходження випускного іспиту учасники отримають кваліфікацію та посвідчення тренера. Це дасть їм право надалі вчити інших фахівців ІРЦ роботі з методиками.
Нагадаємо, для ІРЦ розробили систему автоматизації роботи за 5 мільйонів гривень.
Фото: МОН
Обговорення