17 475
0
Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення новий порядок організації інклюзивного навчання в школах.
Проект постанови уряду, покликаний замінити аналогічний з 2011 року, опублікували на сайті МОН.
“Нова редакція спрямована на вдосконалення механізми організації інклюзивної навчання учнів з особливими освітніми потребами, що здобувають загальну середню освіту, надає додаткові можливості для дотримання прав осіб з особливими освітніми потребами на освіту“, – зазначили в міністерстві.
За проектом, рішення про утворення інклюзивного класу ухвалює директор школи. Він має приймати на навчання дитину з особливими освітніми потребами після заяви її батьків чи інших законних представників.
Після цього керівник закладу або заступник з навчально-виховної роботи невідкладно формує команду психолого-педагогічного супроводу.
Детальніше читайте у документі нижче.
u-shkolakh-inklyuziya-13-05-2019Завантажити документ можна за цим посиланням.
Зауваження та пропозиції можна надсилати до 31 травня на [email protected].
Нагадаємо, МОН дало вимоги до підручників для дітей з особливими освітніми потребами.
Читайте також наш матеріал “Як оцінюватимуть особливі освітні потреби дітей в ІРЦ” та дивіться наші інфографіки “Пам’ятка для батьків про інклюзію: на що мають право та як подати документи на навчання”, “Чим ІРЦ відрізняється від ПМПК” та “Як фінансується інклюзивна освіта”.
Фото: автор – Wavebreakmedia, Depositphotos
Обговорення