1 877
0
З 25 листопада по 22 грудня 2022 року освітня фундація GoGlobal з допомогою дослідницької компанії Gradus Research провела опитування серед учителів, директорів та заступників директорів українських шкіл. У центрі уваги були й проблеми адаптації внутрішньо переміщених учнів і необхідна допомога вчителям, зміни в портреті учня, професійне вигорання освітян та їхня потреба у психологічній допомозі.
Про це повідомили на пресконференції-презентації результатів дослідження “Освітній фронт. Вплив війни на освітян”.
Дослідження провели через самозаповнення анкет у мобільному додатку. В опитуванні взяли участь 241 учасник/учасниця (з категорії освітян, що працюють).
Зокрема, опитані вказали, що 75% дітей мають ознаки когнітивного прояву стресу, 24% дітей виявляють тривожність і стурбованість, 75% мають відчуття страху.
Більшість учителів зазначила, що діти дуже швидко подорослішали: це позитивно з погляду національної самоідентифікації і формування патріотизму, але разом із тим є ознакою тривожного стану. Закономірно, що в сучасних школах значно збільшилася потреба в роботі психологів.
Психологи потрібні, зокрема, і для допомоги в адаптації дітей ВПО. На пресконференції зазначили, що серед проблем, про які публічно не говорять, є булінг таких дітей у нових навчальних закладах.
Інші проблеми у роботі з дітьми ВПО:
Про булінг та конфлікти між учнями говорить мало хто з опитаних учителів – однак б’ють на сполох батьки, шкільні психологи, представники ГО, що працюють з ВПО на місцях. Показовим є факт, що часто в першу чергу учні запитують у “новенького”, не як його чи її звати, а звідки він чи вона родом.
За даними дослідження, учителі потребують для роботи з ВПО
Читайте також: “Діти ВПО: юридична й психологічна адаптації на новому місці”.
Слава Україні!
Героям слава!
Переможемо!
Фото: титульне – oksixx, Depositphotos, у тексті – організатори дослідження
Обговорення