1 753
0
Український центр оцінювання якості освіти продовжив цикл фахових матеріалів про використання тестів в освіті. Мета – сформувати культуру педагогічних оцінювань в Україні.
Відповідними матеріалами фахівці УЦОЯО поділилися на своєму сайті.
У нових лекціях, розміщених на Ютуб-каналі Центру, аналітикині Марія Мазорчук та Тетяна Лісова розповідають про класичну та сучасну теорію тестів.
Ці матеріали допоможуть зорієнтуватися в тому, за якими принципами будують тестову базу Зовнішнього незалежного оцінювання, сертифікації педагогічних працівників, як здійснюють шкалюванню результатів тестувань і якими науковими підходами користуються в інтерпретації результатів різних освітніх оцінювань.
Зокрема, у першій лекції порушено такі питання:
Друга лекція присвячена сучасній теорії тестів (Item Response Theory). Її основні підтеми:
Лекції, як зазначають в УЦОЯО, стануть у пригоді фахівцям у сфері освітніх оцінювань, педагогам і всім, хто зацікавлений у підвищенні своєї тестологічної культури.
Читайте також: ““Онлайн-урок – це не лекція”: 20 популярних освітніх платформ, які стануть в пригоді вчителям на дистанційці”.
Слава Україні!
Героям слава!
Переможемо!
Фото: Український центр оцінювання якості освіти
Обговорення