Для освітніх управлінців, адміністрацій шкіл, учителів і всіх зацікавлених доступна українськомовна версія І тому міжнародного звіту за результатами циклу PISA-2022 “Стан навчання та рівності в освіті”.
Про це повідомив Український центр оцінювання якості освіти.
Ознайомитися з виданням і завантажити його всі охочі можуть нижче або за посиланням.
Результати першої частини восьмого циклу міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022 презентували в грудні 2023 року в Парижі.
Перший том складається зі вступу, 15 додатків і 8 розділів. У них, зокрема, йдеться про:
- стан навчання та рівності в освіті у 2022 році;
- середні результати 15-річних підлітків з математики, читання та природничо-наукових дисциплін у різних країнах;
- основні зміни в успішності школярів і школярок з 2018 до 2022 року;
- відмінності в успішності учнів залежно від іммігрантського походження;
- вплив на успішність 15-річних підлітків гендерних відмінностей, соціально-економічного статусу й дистанційної форми навчання.
У кінці кожної частини звіту є висновки й рекомендації з узагальненими даними про досвід країн, які брали участь у дослідженні.
Так, згідно з результатами міжнародного дослідження PISA-2022:
- учні, яких підтримують вдома, мають більш позитивне ставлення до школи й навчання;
- у багатьох освітніх системах з 2018 до 222 року рівень залучення батьків до навчання дітей знизився;
- кожен третій учень відволікається через використання цифрових пристроїв у школі;
- найкращі результати з математики, читання й природничих дисциплін показали учні з Сінгапуру;
- з 2018 до 2022 року лише в 3-х країнах учні покращили свої результати з усіх предметів (Бруней-Даруссалам, Камбоджа й Домініканська Республіка);
- у 2022 році директори шкіл були більш стурбовані нестачею педагогічних кадрів, ніж у 2018 році.
Для освітян і всіх зацікавлених також доступні:
PISA-2022_V.1_Mizhnarodnyj-zvit
Читайте також: “Понад 70% учнів повідомили, що вчителі математики надають їм додаткову підтримку на кожному або на більшості занять – PISA 2022”.
Титульне фото: “НУШ”
Обговорення