Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

6 Вересня 2024

“Хімію на НМТ здає 1% учасників” – чому так мало та як повернути дітям любов до предмета? Вийшов новий епізод подкасту “Дофамін для освіти”

ГО “Смарт освіта” й онлайн-медіа “Нова українська школа” випустили п’ятий епізод четвертого сезону подкасту “Дофамін для освіти”. У новому випуску керівниця ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ГО “Смарт освіта”⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Галина Титиш разом із Наталією Зимою, вчителькою хімії хмельницького ліцею № 3 імені Артема Мазура та фіналісткою Global Teacher Prize Ukraine–2020, поговорили про те, як повернути учнівству цікавість до хімії, наповнити уроки практичним змістом і заохотити молодь іти в професію.

Прослухати епізод можна на сторінці (там є посилання на подкастинг-платформи й на попередні записи) або нижче.

Читайте текстову версію подкасту, якщо вам зручніше працювати з текстом.

У подкасті Галина й Наталія обговорили:

  • чому українські вступники не обирають хімію на НМТ?
  • “90% матеріалу в школах дітям не потрібно” – чому?
  • що можна зробити, аби учні й учениці полюбили хімію?
  • що не так зі шкільними підручниками хімії?
  • чому в Україні “вибір професії дитиною – це здебільшого вибір батьків” і як цьому зарадити?
  • чи достатньо часу в шкільній програмі на вивчення хімії?
  • чом кількість речовин, які можемо використовувати в шкільній лабораторії, обмежена?
  • як освітні управлінці можуть допомогти поліпшити ситуацію з вивченням хімії в школі?
  • як стимулювати молодь обирати вчителювання, зокрема, хімію?

Крім того, пані Наталія поділилася практичними порадами, які допоможуть молодим учителям хімії зацікавити учнів у вивченні предмета й зробити викладання більш ефективним.

Читайте і слухайте епізоди третього й четвертого сезонів подкасту:

Публікацію підготували за підтримки Представництва “Фонду Фрідріха Науманна за Свободу” в Україні. Фонд Фрідріха Науманна за Свободу – фонд ліберальної політики, що сприяє зміцненню свободи та гідності людини в усіх сферах суспільства. Докладніше за посиланням.

Титульне зображення: ГО “Смарт освіта”


Обговорення