6 Листопада 2019

Технології роботи педагога та асистента педагога в ЗЗО з інклюзивною формою навчання. Модуль 2

Для кого цей курс? Для вчителів, вихователів, асистентів педагогів, корекційних педагогів та методистів закладів загальної й інклюзивної освіти.

Що дізнаються учасники в процесі навчання:

  • Які бувають види особливих освітніх потреб і чим вони відрізняються;
  • Діти із ООП: сильні та слабкі сторони розвитку;
  • На які особливості розвитку дитини звертати увагу при побудові подальшої корекційно
  • розвивальної та навчальної програми;
  • ІПР: основні складники, команда супроводу, особливості складання за кожною окремою нозологією;
  • Методи експрес-діагностики для визначення особливостей розвитку дитини;
  • Як заручитися підтримкою батьків та разом із ними допомогати дитині долати труднощі;
  • Різницю в роботі та посадових обовязках педагога, асистента педагога та асистента дитини тощо.

Модуль 2 (09 листопада 2019, навчання триває з 10.00 – 16.00)

  • Особливості побудови роботи із батьками дітей із особливими освітніми потребами, як із повноправними учасниками команди корекційно-розвивального впливу в процесі психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в ЗЗО;
  • Особливості побудови роботи в міждисциплінарній команді фахівців;
  • Технології роботи вчителя/вихователя в інклюзивному класі/групі;
  • Технології роботи асистента вчителя/вихователя в інклюзивному класі/групі.

Зареєструватись можна за цим посиланням. Детальніше про подію тут.

Подія на FB

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber

Місто

Київ

Адреса

Центр Компетенцій (пр. Перемоги, 37, корпус 6, оф. 235)

Час

9 листопада
10:00-16:00

Організатор

Центр Компетенцій

Вартість

1000 грн за один модуль

Купити квитки

Рекомендації

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.