Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

31 Березня 2020

Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання

Часто від високого психологічного напруження та навантаження на уроці дитина втрачає інтерес до навчальної діяльності, а також не має достатньої мотивації та не виявляє ініціативи. Кожен учитель намагається всіляко урізноманітнити свою роботу на уроці, проте чи доцільно переводити навчальну діяльність в ігрову?

Де та тонка грань, щоб не перетворити урок на каламбур? Як використати дух змагань на уроці? Тож під час вебінару говоритимуть про мотивацію, гейміфікацію та багато важливих проблем.

План вебінару: 

  1. Гра і навчальна діяльність.
  2. Чому діти люблять ігри?
  3. Мотивація через гру.
  4. Стан потоку в навчальній діяльності.
  5. Принципи використання ігор.
  6. Приклади гейміфікації на уроці.

Кому це буде корисно: учителям початкової школи, учителям-предметникам, психологам, корекційний педагогам, логопедам.

За участь у вебінарі ви отримаєте:

  1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
  2. Презентацію з матеріалами.
  3. Відеозапис трансляції вебінару.

Вестиме:

Євгенія Груленко, магістр корекційної освіти, нейрологопед, корекційний педагог, блогер.

Зареєструватись на вебінар можна за цим посиланням.

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber

Місце

онлайн

Час

3 квітня
18:00

Організатор

На урок

Вартість

безкоштовно

Хочу на подію

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.