Напишіть нам

Всі теми

10 Лютого 2022

Онлайн-трансляція “Уроки в інклюзивному класі, де навчається дитина з труднощами управління власною поведінкою”

nus.org.ua, ГО “Смарт освіта” за підтримки Міжнародного фонду “Відродження” продовжує онлайн-трансляції про інклюзивну освіту.

Тема: Уроки в інклюзивному класі, де навчається дитина з труднощами управління власною поведінкою

Де: YouTube-канал nus.org.ua. Щоб дивитись, можете перейти за посиланням або використати вікно нижче:

Поставити запитання до ведучих можна в цій формі або в коментарях під час трансляції.

ПЛАН ТРАНСЛЯЦІЇ

Управлінський блок, вестиме Наталія Правда, заступниця директора з навчально-виховної роботи Балабинської гімназії “Престиж”:

  • Досвід становлення та розвитку інклюзивного освітнього простору Балабинської гімназії “Престиж.
  • Ризики, що трапляються під час організації інклюзивного навчання в закладі освіти.
  • Організація та управлінський супровід навчання учнів, які мають труднощі з управлінням власною поведінкою.

Блок “Українська мова та література”, вестиме Тетяна Пересунько, учителька української мови та літератури, методистка Балабинської гімназії “Престиж”:

  • Чи важко навчати гіперактивних дітей?
  • Діти, які мають труднощі з управлінням власною поведінкою та філологія. Що робити?
  • Рятівні цифрові ресурси.

Блок “Фізика”, вестиме Олена Федорченко, вчителька фізики та природознавства Балабинської гімназії “Престиж”:

  • Методичні вправи та засоби навчання на уроках фізики та природознавства, які можна використовувати в інклюзивному класі, де навчається дитина, яка має труднощі з управлінням власною поведінкою.

Трансляція проводиться за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”

Місто

онлайн

Адреса

YouTube-канал nus.org.ua

Час

16 лютого
13:00

Організатор

nus.org.ua, ГО "Смарт освіта" за підтримки Міжнародного фонду "Відродження"

Вартість

безплатно

Купити квитки

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.