Теми статті: вчителям, географія, директорам, освітабезкорупції, підвищення кваліфікації, фізика
29 Вересня 2020
4 257
0
Як обирати програми й курси з підвищення кваліфікації, як зацікавити дітей навчанням та участю в проєктаї – ці теми обговорювали учасники міні-Edcamp у Недогарках (Полтавська область).
Читайте в статті про:
*Текст підготовлено в межах проєкту USAID_ВзаємоДія, мета якого – доброчесне українське суспільство з нульовою толерантністю корупції. Зокрема, проєкт розробив антикорупційні інструменти для уроків. Більше про них читайте за цим посиланням.
Цю сесію провела Оксана Данилова, учителька географії школи №144 Києва, координаторка всеукраїнських та міжнародних молодіжних громадських ініціатив.
“Дітям цікаві ті проєкти, в яких вони залучені безпосередньо і які будуть бачити інші люди”, – зазначає пані Оксана.
Для проєкту потрібен географічний сюжет, який би містив такі аспекти як здорове харчування, традиції і, власне, географію.
Потрібно:
Перед переглядом ролику для розвитку критичного мислення й уваги можна поставити два запитання:
Цей проєкт посів перше місце на одному з фестивалів, присвяченому захисту прав споживачів КНЕУ.
“Головне – знати, для чого й кого ми робимо цей проєкт. Коли ви залучаєте не тільки середовище – школу, вчителя – а виходите за межі класу чи школи, це корисно для всіх. Для дорослих важливо побачити, що школа змінилась. А діти бачать: те, що вони роблять – не тільки для оцінки”, – каже Оксана Данилова.
Поради вчителям:
Сесію провів Іван Іванов, керівник Центру нової освіти, засновник платформи “Уміти”.
“Якщо потрібно просто навчитися для себе – варіантів багато (Youtube-канали, будь-які онлайн-курси, корисні статті, обмін досвідом із колегами тощо). Якщо при цьому потрібна фіксація підвищення кваліфікації (сертифікат) – доведеться врахувати чинні вимоги згідно з Порядком підвищення кваліфікації”, – каже пан Іван.
Під час вибору освітнього провайдера треба звернути увагу на таке:
Оксана Білобров, вчителька фізики й інформатики Кременчуцької гімназії №20, провела присвятила виступ тому, як можна зацікавити дітей своїм предметом через експерименти.
“Перший урок будь-якого предмету в школі завжди хвилює як учнів, так і вчителів. Адже саме на ньому формується зацікавленість новим предметом, а в подальшому – розуміння науки загалом”.
Свої уроки фізики пані Оксана починає зі знайомства з “магічною” фізикою.
Що потрібно: склянка, папір та сірники.
Алгоритм дій:
Що потрібно: бокал, бажано кришталевий, наповнений не більше як наполовину водою.
Алгоритм дій:
Пояснення цьому просте: тертя, яке виникає в бокалі під час руху пальця по його вінцям, та сам бокал із водою, який слугує резонатором для звуку.
Що потрібно: варене яйце й щіпка солі.
Алгоритм дій:
Учитель заздалегідь підсипає трішечки кам’яної солі під яйце. Саме це дає кращий ефект для створення рівноваги яйця завдяки додатковій силі тертя спокою.
Ольга Головіна, “Нова українська школа”
Титульне фото: автор – IgorVetushko, Depositphotos
Ця публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу через Агентство Сполучених Штатів з міжнародного розвитку (USAID). Зміст цієї публікації є виключною відповідальністю громадської організації “ЕдКемп Україна” і необов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів.
Обговорення