1 844
0
75 тренерів пройшли триденний тренінг та навчатимуть фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, як використовувати різні міжнародні методики для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Про це повідомили на сайті МОН.
Учасники тренінгу вивчали принципи та правила використання Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків (МКФ-ДП).
Їх також ознайомили із трьома рівнями підтримки, зокрема, з універсальною. За міжнародними стандартами вона надається 80% дітей з особливими освітніми потребами. Також на тренінгу йшлося про профіль інклюзивного вчителя.
“Україна переходить на МКФ і це означає відхід від діагнозів та оцінку індивідуальних потреб дитини. Ми маємо розуміти, що люди, які мають однаковий діагноз, можуть мати різний вихідний рівень можливостей.
Наприклад, декілька людей з синдромом Дауна мають однаковий діагноз, але можуть мати зовсім різні побутові або освітні умови. Відповідно, вони потребуватимуть різної підтримки, зокрема, під час навчання”, – пояснила керівниця директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Валентина Хіврич.
Навчання організовували Міністерство освіти і науки спільно з ЮНІСЕФ.
Нагадаємо, громадська організація людей з інвалідністю “Боротьба за права” створила 10 уроків про права молоді з інвалідністю.
Читайте також “Знайти, захопити, розвинути – корекційні заняття та позашкільне життя в інклюзивній школі Балабино”
Фото: МОН
Обговорення