3 236
0
Більше ніж 87% учителів із прифронтових регіонів наразі необхідно більше часу на відновлення сил, ніж зазвичай. Крім того, 58% педагогів сьогодні потребують психологічної допомоги й підтримки.
Про це свідчать результати опитування, яке провела Освітня фундація GoGlobal. Загалом, у дослідженні, яке тривало з 27 вересня до 14 жовтня 2023 року, взяли участь 4 460 освітян з шести областей України:
Повномасштабна війна та її наслідки впливають на психоемоційний стан як дітей, так і дорослих. Відтак, моральний і психічний стани педагогів, які проводять багато часу з учнями й ученицями, напряму позначається й на ментальному здоров’ї школярів. Сьогодні вчителям потрібна більша підтримка та значно більше часу на відновлення, ніж зазвичай. Особливо це актуально для прифронтових громад.
За результатами опитування, 76% вчителів з прифронтових областей стали витрачати більше часу на підготовку до уроків і наголошують на зниженні рівня продуктивності. Емоційну стабільність наразі відчувають менше 40% опитаних освітян, а 82% переконані, що стали більш тривожними.
Зокрема, багато хто б хотів пройти професійні та психологічні тренінги, групові або індивідуальні консультації з психологом.
Аби допомогти вчителям подолати труднощі, у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я “Ти як?” стартував проєкт у сфері психічного здоров’я “Психосоціальна підтримка та психологічна допомога на всіх рівнях освіти”.
Одним із її компонентів є реформування психологічної служби в системі освіти України. Адже увага щодо стану ментального здоров’я має бути приділена не лише дітям, а й працівникам закладів освіти.
Корисні ресурси, поради та тренінги щодо життєстійкості також можна знайти на порталі проєкту Resilience.Help від ГО “Смарт освіта”.
Читайте також: “Безплатна психологічна та психіатрична допомога для українців: як та де отримати”.
Титульне фото: freepic.com; інфорграфіка в тексті – освітня фундація GoGlobal
Обговорення