2 736
0
Дослідження підручників для 1–3 класів показало, що багато з них мають проблеми туманності та складності тексту.
Про це розповіла завідувачка відділу навчальної літератури УІРО, експертка проєкту “Навчаємось разом” + проєкту ЄС Тетяна Харламова.
“Коли в межах мовного аналізу ми дослідили тексти з підручників кваліметрічними методами (за допомогою спеціальних формул), виявилося, що за показниками “складність тексту” або “туманність тексту” багато підручників мають такий результат: учень 1–3 класу може усвідомити текст тільки на 30%. Чи може такий підручник використовуватися в школі? Ні, він шкідливий для учня”, – зазначила Харламова.
Також вона розповіла про інші проблеми, які виявив аналіз підручників НУШ:
Докладніше про проблеми українських підручників та як перевіряють якість підручників у Фінляндії читайте в нашому тексті.
Фото: автор – AndreyPopov, Depositphotos
Цей матеріал підготовлено за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені тут погляди жодним чином не можуть сприйматися як офіційна думка Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.
Обговорення