ГО “Смарт освіта” й онлайн-медіа “Нова українська школа” випустили четвертий епізод четвертого сезону подкасту “Дофамін для освіти”. У новому випуску керівниця ГО “Смарт освіта” Галина Титиш разом із Інною Дьоміною, науковицею, викладачкою й директоркою школи “Домініон”, поговорили про інтегроване навчання – його особливості в Україні й за кордоном, переваги, наявні проблеми, а також міфи, пов’язані з цим питанням.
Прослухати епізод можна на сторінці (там є посилання на подкастинг-платформи й на попередні записи) або нижче.
Читайте текстову версію подкасту, якщо вам зручніше працювати з текстом.
У подкасті Галина й Інна обговорили такі питання:
- що є інтеграцією, а що – ні?
- інтегроване vs інтегративне навчання: у чому різниця?
- який зв’язок між компетентнісним навчанням та інтеграцією?
- що можна назвати фейковою інтеграцією?
- як відбувається інтеграція в школах за кордоном?
- PISA-2025: чому ми маємо вміти пояснювати навколишній світ, використовуючи терміни?
- з якого віку/класу доречна інтеграція?
- “Ми не готові в Україні бути науковцями”: які є проблеми з мотивацією вступу на природничі спеціальності?
- що зупиняє поширення інтеграції в українських школах?
- три міфи про інтеграцію, або чому вчителі не мають її боятися?
Читайте і слухайте епізоди третього й четвертого сезонів подкасту:
- “Нічого не вчив і отримав 180 балів” – міф чи реальність? – подкаст із Тетяною Вакуленко, директоркою Українського центру оцінювання якості освіти;
- Чому молоді вчителі (не) йдуть до школи? – подкаст із Владиславом Штегельським, учителем історії та автором і керівником проєкту MentorMe;
- Усе, що варто знати про реформу профільної середньої освіти в Україні – подкаст з Ігорем Хворостяним, генеральним директором директорату шкільної освіти Міністерства освіти і науки України;
- Дитина з вашої школи втратила рідних через війну: чіткі рекомендації підтримки вчителям – подкаст із Наталією Подоляк, сімейною і дитячою психотерапевткою, супервізоркою програми “Діти і війна;
- Фізика в школі: чому в Україні проблеми з предметом і як це змінити – подкаст з Олександром Трилісом, заслуженим вчителем фізики та співзасновником школи “Базис”;
- Як допомогти дітям із ТОТ та з-за кордону повернутися в українську освіту – подкаст з Іванною Коберник, освітньою експерткою та співзасновницею ГО “Смарт освіта”;
- Нестабільний сон під час війни: як допомогти собі й дітям залишатися в тонусі – подкаст з Ольгою Масловою, філологинею, кандидаткою наук та авторкою каналу “Наукпопіл“;
- Як тренувати свій мозок в умовах стресу та чи допоможе в цьому зубріння віршів – подкаст із Наною Войтенко, професоркою, докторкою біологічних наук і нейрофізіологинею;
- Шкільна математика – чому потрібна всім та що не так з уроками математики в Україні – подкаст із Тарасом Павловим, учителем математики та викладачем Київської школи економіки;
- Освітні втрати й розриви: як розрізнити, виміряти і подолати – подкаст із Тетяною Вакуленко, очільницею Українського центру оцінювання якості освіти;
- Реальні результати НУШ та що потрібно робити для реформи прямо зараз – подкаст із Лілією Гриневич, міністеркою освіти і науки України 2016-2019 років.
Публікація підготовлена за підтримки Представництва “Фонду Фрідріха Науманна за Свободу” в Україні. Фонд Фрідріха Науманна за Свободу – фонд ліберальної політики, що сприяє зміцненню свободи та гідності людини в усіх сферах суспільства. Докладніше за посиланням.
Титульне зображення: ГО “Смарт освіта”
Обговорення