Напишіть нам

Всі теми

13 Липня 2021

Діти з бідних сімей мають гірші знання з математики, ніж із багатих – PISA

Дослідження PISA виявило значну різницю між успішністю в математиці в дітей із хорошими та поганими соціально-економічними передумовами навчання.

Його переклад опублікував Український центр оцінювання якості освіти.

Два головні інсайти з дослідження:

Дослідники опитали школярів у країнах Організації економічного співробітництва та розвитку. У середньому там приблизно 65% учнів із хорошим соціально-економічним статусом відповіли, що вони добре знають квадратичну функцію або часто чули про неї. Водночас учні з гіршими передумовами для навчання знали чи чули про неї лише у 43% випадків.

Середня різниця між хорошими і поганими передумовами навчання по країнах ОЕСР знаходиться на рівні 19%. Таку різницю в успішності між учнями  можна пояснити різницею в тому, наскільки однаково ці групи учнів ознайомлені з математикою. Тобто, є чіткі докази того, що учнів із поганими передумовами для навчання систематично навчають математики гірше, ніж учнів із гарними передумовами.

Саме дослідження ви можете прочитати нижче:

PISA_in-focus_63_gotovyj

Завантажити PDF

Читайте також: ЗНО з математики: чому такі низькі результати та що з цим робити.

Більше матеріалів за дослідженнями PISA дивіться тут.

Фото: автор – robertmandel, Depositphotos


Обговорення