Напишіть нам

Всі теми

1 Березня 2019

Дівчата у 4 класі показують значно кращі результати з читання, ніж хлопці – дослідження

Моніторингове дослідження показало, що дівчата у 4 класі показують значно кращі результати з читання, ніж хлопці.

Про це повідомили на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

Четвертокласниці мають значно кращі результати з читання, ніж четвертокласники. Загалом понад 16% випускників початкової школи 2018 року мають високий рівень сформованості читацької компетентності.

Це дає їм змогу, працюючи з текстом, знаходити без утруднень інформацію, розпорошену по тексту, робити як прості, так і достатньо комплексні висновки, спираючись як на власний досвід, так і на інформацію з тексту, визначити тему, основну думку, призначення тексту або його частин, оцінювати особливості форми й змісту тексту, зважаючи на особливості його функціонального призначення, авторського задуму”, – пояснили в центрі.

Водночас, близько 14% випускників початкової школи мають проблеми з виконанням простих дій із пошуку інформації в тексті, формулюванням простих висновків на основі прозоро представленої інформації в тексті.

“Ця категорія учасників має суттєві проблеми з виконанням складних когнітивних операцій, які передбачають формулювання комплексних висновків з різних частин тексту, інтерпретацію як прямих, так і прихованих смислів тексту, оцінювання форми й змісту тексту”, – додали в центрі.

Більше про результати дослідження можна дізнатись у документі нижче.

2018_ZVIT_MDYAPO_CHYTANNYA_Sajt-1

Завантажити документ можна за цим посиланням.

У 2018 році в Україні провели моніторингове дослідження чотирикласників. УЦОЯО має опублікувати 5 звітів до кінця квітня. Звіт з читацької компетентності – третій.

Перший звіт був щодо методології та технології дослідження, другий – результати моніторингу з розвитку математичної компетентності. У березні мають опублікувати звіт щодо передумов і результатів навчання, а 28 квітня оприлюднять звіт про булінг у початковій школі.

Нагадаємо, найважче чотирикласникам розв’язувати завдання з математики на міркування, найлегше – на перевірку знань.

Більше про моніторинг 4-класників з математики читайте в нашому матеріалі “Про що свідчать деякі результати моніторингового дослідження з математики”.

Ілюстрація: УЦОЯО


Обговорення