4 742
0
Державна служба якості освіти України презентувала дослідження якості організації освітнього процесу в умовах війни у 2022-2023 навчальному році.
Із повним текстом дослідження можна ознайомитися за посиланням.
Дослідники виокремили п’ять чинників, які вплинули на успішність школярів і школярок з початку повномасштабної війни:
Кожен із цих аспектів детально проаналізовано в дослідженні, враховано думку про якість освіти всіх учасників навчального процесу. Зокрема, бачення втрат у навчальному часі суттєво відрізняються в директорів шкіл і батьків здобувачів освіти:
Цікаво, що, крім очікуваних висновків про зниження якості освіти у зв’язку із зазначеними чинниками, є й певні позитивні зміни. Зокрема, аналітики зазначили, у школярів покращилися деякі специфічні “м’які навички”:
Дослідження провели в грудні 2022 – січні 2023 року ДСЯО за підтримки ініціативи “Збереження доступу до шкільної освіти”, що впроваджується проєктом “Супровід урядових реформ в Україні” (SURGe).
Консультування щодо формування вибірки та відбору інструментів дослідження здійснювала соціологічна агенція Vox Populi.
Участь у дослідженні взяли 150 шкіл з усіх областей України. В онлайн-анкетуванні взяли участь такі категорії учасників навчального процесу:
Збір даних тривав з 26 грудня 2022 року до 7 січня 2023 року.
Регіони, виокремлені в межах дослідження:
Читайте також: “УЦОЯО оприлюднив дослідження про навчальні втрати в Україні”.
Зображення: Державна служба якості освіти
Обговорення