4 Червня 2019

Фінський проект шукає компанію для комунікації реформи, бюджет – 105 тисяч євро

Фінський проект оголосив конкурс на проведення комунікаційної кампанії з підтримки реформи НУШ.

Щоб взяти участь, потрібно до 7 червня повідомити про свою зацікавленість на [email protected]. Пропозицію потрібно буде надати до 5 липня.

“Мета постачальника послуг полягає в розробці і здійсненні кампанії в засобах масової інформації, що включає декілька підкампаній, спрямованих на зміцнення позитивної ідентичності реформи НУШ, на підвищення обізнаності та публічне обговорення якості освіти та шкіл, включаючи майбутні результати PISA ОЕСР. Кампанія є частиною комунікаційної стратегії Міністерства освіти і науки”, – пояснюють в проекті.

Робоча назва кампанії – “Дружня школа”. Вона передбачає розроблення та реалізацію комунікаційної програми, включаючи такі підкампанії:

  1. Кампанія, яка вказує на безпечне шкільне середовище (за участю широкого кола ділових партнерів і лідерів думок);
  2. Кампанія, яка пояснює знання, навички (включаючи м’які навички) і компетентності, потрібні дітям в реальних життєвих ситуаціях і в їхньому майбутньому.
  3. Кампанія, яка концентрується на гідності дитини, включаючи компоненти боротьби з цькуванням.

Кампанія повинна розпочатись у серпні 2019 року і тривати близько двох років. Бюджет – 105 тисяч євро, з яких у 2019 році можна використати не більше 45 тисяч.

Детальніше про проект, завдання та умови участі в конкурсі можна дізнатись у документі нижче.

ToR Mass-media campaign_ukr

Завантажити документ можна за цим посиланням.

Нагадаємо, фінський проект розроблятиме освітні програми для підготовки вчителів.

Дивіться також нашу інфографіку “Як влаштована фінська освіта”.

Фото: автор – ideyweb, Depositphotos


Обговорення