Проєкт “Фінська підтримка реформи української школи” відкрив конкурс на проведення комунікаційної кампанії щодо позитивного ставлення до української мови на Закарпатті.
Про свою зацікавленість взяти участь в конкурсі потрібно повідомити до 14 лютого на [email protected].
Мета комунікаційної кампанії – формування позитивного ставлення до української мови як мови міжнаціональних комунікацій у полілінгвістичному та полікультурному середовищі.
Дата старту кампанії – березень 2020 року. Максимальний бюджет – 45 тисяч євро.
Цільові групи:
- безпосередні: батьки і широка громадськість; учителі; адміністрація шкіл та учні;
- опосередковані: місцеві органи влади; лідери та впливові діячі, установи та організації, міжнародна спільнота.
Основні меседжі:
- українська мова – це мова міжнаціонального спілкування;
- метою реформ є збереження та інтеграція вашої національної ідентичності;
- володіння українською мовою дозволить вашій дитині зробити вільний вибір;
З постачальником послуг буде укладено контракт, який передбачає:
- розроблення концепції та проведення комунікаційної(их) кампанії(й) “Українська мова як мова міжнаціонального спілкування”.
- розроблення концепції, структури, формату і дизайну всіх рекламних матеріалів і заходів кампанії. Ідеться про проведення кампаній із використанням відповідних засобів, наприклад, друкованих матеріалів і плакатів, реклами в газетах, на радіо, телебаченні, вебкампаній, соціальних мереж, заходів з управління знаннями, таких як практикуми й семінари, рекламних щитів. При проведенні кампаній будуть використовуватися візуальні засоби, що ідентифікують проєкт “Навчаємось разом”. Крім того, матеріали повинні містити як логотипи всіх донорських організацій і партнерів, так і дисклеймери (детальніше в “Візуальних правилах і комунікаційних вказівках для контрактів, що впроваджуються й фінансуються проєктом “Навчаємось разом”);
- співпрацю з пресслужбою МОН під час підготовки пресрелізів, блогів, брошур, а також організацію брифінгів для преси, візитів до ЗМІ, розміщення різних статей у ЗМІ; з урахуванням комунікаційних питань, зазначених у дорожній карті МОН;
- співпрацю з іншими потенційними учасниками, такими як НУО, ГО, аналітичними центрами, компаніями, брендами, підприємствами, фахівцями засобів масової інформації, а також основними лідерами громадської думки й донорами, а також урахування шляхів залучення цих сторін до кампанії;
- документальне оформлення і звітування про діяльність, що висвітлює прогрес, досягнення і вплив кампаній. Щоденний моніторинг ЗМІ та щомісячний аналіз.
Детальніше дивіться у документі нижче.
Комунік.кампанія_Закарпаття
Завантажити документ можна за цим посиланням
Також фінський проєкт шукає виконавця для проведення аналогічної комунікаційної кампанії у Чернівецькій області.
Окрім того, проєкт шукає виконавця дослідження про те, яких тренінгів потребують вчителі Закарпатської та Чернівецької областей.
Фото: автор – Syda_Productions, Depositphotos
Цей матеріал підготовлено за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені тут погляди жодним чином не можуть сприйматися як офіційна думка Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.
Обговорення