Всі теми

6 Лютого 2020

Фінський проєкт шукає виконавця дослідження про потреби вчителів, бюджет – 15 тисяч євро

Проєкт “Фінська підтримка реформи української школи” шукає виконавця дослідження про те, яких тренінгів потребують вчителі Закарпатської та Чернівецької областей.

Остаточні заявки потрібно надіслати до 23 лютого на [email protected].

Йдеться про тренінги для вчителів біології, математики, хімії та фізики.

Бюджет дослідження – до 15 тисяч євро. Термін виконання – 3 місяці, включно із підготовкою впродовж березня-травня 2020 року.

Постачальник послуг повинен:

1. Провести попередній аналіз й огляд даних, приділивши особливу увагу питанням:

  • Скільки цільових шкіл і вчителів є в Закарпатській та Чернівецькій областях?
  • Чи є суттєва різниця в потребах між Закарпатською та Чернівецькою областями?
  • Хто приймає рішення в процесі вибору того, які предмети будуть пропонуватися українською мовою, і на чому заснований такий вибір? Які предмети обрані в кожному регіоні?
  • Який рівень мовної компетентності вчителів, учнів 5-11
    класів з української мови?
  • Що буде з учителями, які погано володіють українською мовою і з різних причин не можуть вивчити українську мову на рівні, необхідному для викладання?

2. Провести опитування або здійснити дослідження, особливо зосередивши увагу на такому:

  • Яка підготовка необхідна вчителям в кожному регіоні?
  • Яка модель реалізації цієї діяльності відповідатиме кінцевим результатами (пілотування/вибір дисципліни / інше).

3. Виявити вчителів-предметників (за напрямами: математика, біологія, хімія, фізика), які мають низький рівень володіння мовою, але вмотивовані у її вивченні та викладанні – вони мають стати цільовою аудиторією для подальшого підвищення кваліфікації.

4. Знайти національного експерта, який зможе проаналізувати потреби вчителів-математиків та в межах проєкту складе предметно-орієнтовну частину навчальної програми для навчання/підвищення кваліфікації вчителів математики.

  • Зазначені пропозиції мають бути загального характеру, для того щоб на базі проведеного дослідження експерта з математики можна було напрацювати рекомендації до створення аналогічних програм з фізики, хімії, біології.

5. Визначити, який формат та канали комунікації є найбільш прийнятними для роботи з ЦА – вчителі-предметники у Закарпатті та Чернівецькій області.

6. Підготувати аналіз ризиків проєкту.

7. Запропонувати орієнтири, як можна було б реалізувати ідею проведення тренінгів для вчителів біології, математики, хімії та фізики українською мовою в обох цільових регіонах.

8. Поширення та пропаганда результатів шляхом проведення публічних і стратегічних обговорень.

Постачальник послуг представить такі результати:

  1. Пропозиція щодо ідеї та робочого плану базового дослідження;
  2. Розробка креативної концепції базового дослідження;
  3. Проєкт початкової доповіді з викладом заходів, які належить здійснити, з планом здійснення і термінами;
  4. Реалізація дослідження;
  5. Щомісячні звіти про хід виконання кожного етапу дослідження;
  6. Остаточний звіт, у якому будуть продемонстровані використана методологія, здійснені заходи, успіхи, проблеми, результати (заплановані та незаплановані), вивчені уроки та майбутні рекомендації з чіткою пропозицією стратегії “вперед/назад” і планом організації та здійснення.

Детальніше про завдання та вимоги до заявок дивіться у документ нижче.

ТЗ_Дослідження для тренінгів

Завантажити документ можна за цим посиланням

Окрім того, фінський проєкт шукає виконавців для проведення комунікаційних кампанії у Закарпатській та Чернівецькій областях.

Фото: автор – realinemedia, Depositphotos

Цей матеріал підготовлено за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені тут погляди жодним чином не можуть сприйматися як офіційна думка Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber


Обговорення