Напишіть нам

Всі теми

10 Червня 2020

Формувальне оцінювання зменшує тривожність учнів через математику – PISA

Як показало дослідження PISA-2012, 15-річні учні можуть відчувати хвилювання, стрес і навіть почуття безсилля через математику.

Про це йдеться в дослідженні, опублікованому на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

“Освітяни повинні бути стурбовані тим, що більшість учнів відчувають тривожність через математику.

Учителі, які застосовують метод формувального оцінювання, наприклад, інформуючи учнів про те, наскільки добре ті працюють на уроці математики, даючи учням зворотний зв’язок про їхні сильні та слабкі сторони в математиці та повідомляючи учням, що їм потрібно зробити, щоби покращити свої результати з математики, допомагають своїм підопічним зменшити рівень тривожності, –дійшли висновку дослідники.

Дослідження також показало, що чим кращі результати з математики мають однокласники, тим сильнішу тривожність відчуває учень.

Детальніше можна ознайомитись у документі нижче:

PISA_in-focus_48

Завантажити документ

Нагадаємо, дослідження PISA-2018 показало проблеми українських учнів з математикою – докладно про це читайте тут.

Детальніше про результати України у глобальному звіті PISA-2018 можна переглянути тут. Також за цим посиланням доступний Національний звіт, де є більш детальні дані щодо України.

До того ж, у вільному доступі з’явилася база даних PISA-2018.

Ілюстрація: FB/Український центр оцінювання якості освіти

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber


Обговорення