Всі теми

11 Жовтня 2017

Гриневич: Ми просимо і вимагаємо у вчителів бути відкритими до змін

Міністерка освіти Лілія Гриневич сказала, що МОН чекає від вчителів кроку назустріч.

Про це вона заявила в ефірі програми “До справи” на “UA: Перший”, уривок з якої опублікувало у FB Міносвіти.

“Ми цього року підняли вчителям зарплату на два тарифні розряди орієнтовно на 50% зросла зарплата. Ми зробили свій крок, а тепер просимо і вимагаємо у вчителів бути відкритими до змін. Тому мусимо далі зробити ті кроки назустріч, – наголосила міністерка.

Також вона розповіла, що міністерство готує дистанційний курс для вчителів початкової школи, які вчитимуть за новим Стандартом.

“Цей курс буде складатися зі всього спектру методик, які треба застосовувати для такого компетентнісного навчання. Це проблемно-пошуковий спосіб навчання”, - зазначила Гриневич.

Курс також буде доступним для батьків учнів. За словами міністерки, з нього батьки зможуть зрозуміти, що таке нове освітнє середовище та як варто спілкуватися з дитиною.

“Партнерство передбачає взаємоповагу. У нас є проблема - є вимоги, але немає поваги. Сьогодні це вже стало навіть не поганим тоном, коли батьки в присутності дитини говорять надзвичайно негарно про вчителя, роблять учня учасником такої розмови. Це надзвичайно шкодить стосункам дитини з вчителем, - вважає міністерка.

На думку Гриневич, школу не вдасться змінити, якщо не буде співпраці між органами управління, вчителями та батьками.

Окрім того, вона розповіла, що в міністерстві запропонували оновлення програм для 5-9 класів.

“Зокрема, запровадили наскрізно через предмети: фінансову грамотність - через курси математики, громадянську компетентність - через курси історії, права. Ми вже пробуємо переорієнтувати вчителів через зміст, - сказала міністерка освіти.

Раніше Гриневич розповіла, як навчатимуть вчителів початкової школи, які викладатимуть за новим стандартом освіти.

Нагадаємо, 5 вересня Верховна Рада ухвалила новий закон “Про освіту”. За таке рішення проголосували 255 депутатів.

“Нова українська школа”


Обговорення