ГО “Смарт освіта” й онлайн-медіа “Нова українська школа” випустили п’ятий епізод четвертого сезону подкасту “Дофамін для освіти”. У новому випуску керівниця ГО “Смарт освіта” Галина Титиш разом із Наталією Зимою, вчителькою хімії хмельницького ліцею № 3 імені Артема Мазура та фіналісткою Global Teacher Prize Ukraine–2020, поговорили про те, як повернути учнівству цікавість до хімії, наповнити уроки практичним змістом і заохотити молодь іти в професію.
Прослухати епізод можна на сторінці (там є посилання на подкастинг-платформи й на попередні записи) або нижче.
Читайте текстову версію подкасту, якщо вам зручніше працювати з текстом.
У подкасті Галина й Наталія обговорили:
- чому українські вступники не обирають хімію на НМТ?
- “90% матеріалу в школах дітям не потрібно” – чому?
- що можна зробити, аби учні й учениці полюбили хімію?
- що не так зі шкільними підручниками хімії?
- чому в Україні “вибір професії дитиною – це здебільшого вибір батьків” і як цьому зарадити?
- чи достатньо часу в шкільній програмі на вивчення хімії?
- чом кількість речовин, які можемо використовувати в шкільній лабораторії, обмежена?
- як освітні управлінці можуть допомогти поліпшити ситуацію з вивченням хімії в школі?
- як стимулювати молодь обирати вчителювання, зокрема, хімію?
Крім того, пані Наталія поділилася практичними порадами, які допоможуть молодим учителям хімії зацікавити учнів у вивченні предмета й зробити викладання більш ефективним.
Читайте і слухайте епізоди третього й четвертого сезонів подкасту:
- Чому інтегроване навчання важливе та чому його не варто боятися? – подкаст із Інною Дьоміною, науковицею, викладачкою й директоркою школи “Домініон”;
- “Нічого не вчив і отримав 180 балів” – міф чи реальність? – подкаст із Тетяною Вакуленко, директоркою Українського центру оцінювання якості освіти;
- Чому молоді вчителі (не) йдуть до школи? – подкаст із Владиславом Штегельським, учителем історії та автором і керівником проєкту MentorMe;
- Усе, що варто знати про реформу профільної середньої освіти в Україні – подкаст з Ігорем Хворостяним, генеральним директором директорату шкільної освіти Міністерства освіти і науки України;
- Дитина з вашої школи втратила рідних через війну: чіткі рекомендації підтримки вчителям – подкаст із Наталією Подоляк, сімейною і дитячою психотерапевткою, супервізоркою програми “Діти і війна;
- Фізика в школі: чому в Україні проблеми з предметом і як це змінити – подкаст з Олександром Трилісом, заслуженим вчителем фізики та співзасновником школи “Базис”;
- Як допомогти дітям із ТОТ та з-за кордону повернутися в українську освіту – подкаст з Іванною Коберник, освітньою експерткою та співзасновницею ГО “Смарт освіта”;
- Нестабільний сон під час війни: як допомогти собі й дітям залишатися в тонусі – подкаст з Ольгою Масловою, філологинею, кандидаткою наук та авторкою каналу “Наукпопіл“;
- Як тренувати свій мозок в умовах стресу та чи допоможе в цьому зубріння віршів – подкаст із Наною Войтенко, професоркою, докторкою біологічних наук і нейрофізіологинею;
- Шкільна математика – чому потрібна всім та що не так з уроками математики в Україні – подкаст із Тарасом Павловим, учителем математики та викладачем Київської школи економіки;
- Освітні втрати й розриви: як розрізнити, виміряти і подолати – подкаст із Тетяною Вакуленко, очільницею Українського центру оцінювання якості освіти;
- Реальні результати НУШ та що потрібно робити для реформи прямо зараз – подкаст із Лілією Гриневич, міністеркою освіти і науки України 2016-2019 років.
Публікацію підготували за підтримки Представництва “Фонду Фрідріха Науманна за Свободу” в Україні. Фонд Фрідріха Науманна за Свободу – фонд ліберальної політики, що сприяє зміцненню свободи та гідності людини в усіх сферах суспільства. Докладніше за посиланням.
Титульне зображення: ГО “Смарт освіта”
Обговорення