Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

28 Жовтня 2020

МОН пропонує зміни до порядку інституційного аудиту шкіл через карантин

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення зміни до порядку проведення інституційного аудиту шкіл.

Документ розмістили на сайті МОН.

“Зміни зумовлено необхідністю привести цей порядок у відповідність до Закону України “Про повну загальну середню освіту”, а також врегулювати особливості інституційного аудиту під час карантину та інших надзвичайних обставин, які унеможливлюють відвідування закладів освіти, – пояснили у міністерстві.

Так, якщо у закладі неможливо провести інституційний аудит через надзвичайні обставини (наприклад, карантин), його пропонують проводити таким чином:

  • окремі процедури оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти (опитування, спостереження за проведенням навчальних занять, вивчення документації) проводяться дистанційно;
  • під час роботи експертної групи в закладі освіти проводяться перевірка та процедури оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти, які не були проведені дистанційно (після припинення надзвичайних обставин).

Водночас, Державна служба якості освіти, яка проводить аудит, погоджує строки роботи експертної групи у закладі з його керівником і засновником.

Ознайомитись із проєктом можна у документі нижче:

proyekt-nakazu-mon-pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-vid-09012019-17

Завантажити документ

Пропозиції та зауваження можна надсилати до 26 листопада на [email protected] з темою повідомлення “Інституційний аудит. Громадське обговорення” (Сторчак Ніна Анатоліївна, державна експертка експертної групи з питань нормативно-правового забезпечення директорату шкільної освіти).

Нагадаємо, минулого навчального року провели лише 3 із запланованих 26-ти інституційних аудитів через епідемію та карантин.

Читайте також “Інституційний аудит: що варто знати директору та як підготуватися школі”

Фото: автор – Wavebreakmedia, Depositphotos


Обговорення