Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

20 Листопада 2020

МОН розробило нове положення про спеціальну школу – триває обговорення

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проєкт положення про спеціальну школу.

Документ розмістили на сайті міністерства.

“У запропонованій редакції йдеться про нові вимоги до спеціальної школи. Зокрема, визначено мінімальну кількість учнів (вихованців) спеціальної школи, вимоги до матеріально-технічної бази, наявності обладнаних кабінетів для надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до профілю спеціальної школи, – пояснили у відомстві.

З урахуванням особливостей психофізичного розвитку дітей пропонують такі спеціальні школи:

  • для дітей з порушеннями слуху;
  • для дітей з порушеннями зору;
  • для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку; для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату;
  • для дітей з тяжкими порушеннями мовлення.

Проєкт передбачає, що спеціальні школи зможуть створювати структурні підрозділи – зокрема, дошкільне відділення, пансіон, реабілітаційне відділення. Також розмежовані послуги з проживання в пансіоні та освітні послуги.

Окрім того, пропонується, щоб спеціальні школи могли надавати корекційно-розвиткові та психолого-педагогічні послуги (допомогу) дітям, які не є їхніми учнями (вихованцями) та не отримують таких послуг в інших закладах чи установах освіти.

Ознайомитись із проєктом можна у цьому документі:

Proyekt novoyi redaktsiyi Polozhennya pro spetsialnu shkolu

Завантажити документ

Зауваження та пропозиції можна надсилати до 7 грудня звичайною або електронною поштою:

  • Міністерство освіти і науки України, директорат дошкільної, позашкільної та інклюзивної освіти, пр. Перемоги, 10, м. Київ, 01135, тел. (044) 481-32-39
  • e-mail: [email protected] (Набоченко Ольга Олександрівна, державна експертка експертної групи з питань інклюзивної освіти директорату дошкільної, позашкільної та інклюзивної освіти).

Фото: автор – Wavebreakmedia, Depositphotos


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.