Напишіть нам

Всі теми

29 Вересня 2020

МОН та Мінсоц відновлюють апробацію підготовки та оплати для асистентів дитини

Міністерство освіти і науки та Міністерство соціальної політики відновлюють апробацію проєкту Державного стандарту супроводу під час інклюзивного навчання, яку призупинили під час карантину.

Про це повідомили на сайті МОН.

Апробація проєкту розпочалась 17 лютого 2020 року у Вінницькій, Дніпропетровській, Харківській областях. Проте через введення карантинних обмежень реалізовувалася лише у теоретичній складовій.

Визначені заклади, установи і організації будуть проводити практичну підготовку асистента дитини до 30 листопада 2020 року з дотриманням протиепідемічних заходів на період дії карантину”, – зазначили у міністерстві.

Нагадаємо, у вересні 2018 року асистенту дитини дозволили перебувати на уроці.

Асистент дитини:

  • допомагає дитині у самообслуговуванні;
  • підтримує у спілкуванні (у тому числі за допомогою жестової мови);
  • організовує харчування та пересування;
  • забезпечує безпеку та спостереження за станом здоров’я (наприклад, прийом ліків);
  • сприяє проведенню дозвілля та організовує денний відпочинок.

За проєктом стандарту, рішення про надання дитині асистента за рахунок бюджетних коштів ухвалює структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.

Для цього батькам чи законним представникам дитини потрібно отримати висновок інклюзивно-ресурсного центру та написати заяву на ім’я керівника школи. Після цього керівник закладу має звернутись з відповідним клопотанням до місцевої влади.

Готувати асистентів дитини мають обласні центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Обсяг підготовки – 60 академічних годин.

Після апробації стандарт доопрацюють та запровадять на всій території країни.

Фото: автор – Wavebreakmedia, Depositphotos


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.