8 502
0
Міністерство освіти і науки затвердило комунікаційну стратегію на 2017-2020 роки, за якою хоче перейти до “двосторонньої комунікації зі суспільством”.
Про це повідомила прес-служба Міносвіти.
“Мета створення стратегії – підвищити рівень довіри громадян до дій МОН, зміцнити підтримку реформ, трансформувати традиційну інформаційно-роз’яснювальну роботу, перетворивши її на комунікаційну“, – зазначено у повідомленні.
У міністерстві запевняють, що новою стратегією передбачені прозорість діяльності установи, залучення до ухвалення рішень зацікавлених сторін, цільових груп освітньої та наукової сфер, а також громадськості.
“Під час роботи над створенням стратегії було опрацьовано чимало соціологічних та аналітичних матеріалів, які показали: у суспільстві не сформований стійкий фундамент для підтримки реформ. Тому головна стратегічна мета – підвищити усвідомлення ролі освіти в суспільстві, сформувати запит на реформу серед усіх цільових груп, запропонувати суспільству мету/місію української освіти“, – каже радник міністра освіти і науки Іванна Коберник.
Розроблена стратегія прописує комунікацію в 4-х головних напрямах міністерства до 2020 року:
Суттєвого оновлення зазнає візуальне оформлення міністерства. Для цього розробили новий логотип, який замінить чотири неофіційні, що використовувались до цього.
За ідеєю дизайнерів, “О” – це коло знань, а “Н” – невичерпність пізнання.
Також міністерство отримало новий фірмовий шрифт, який спеціально розробив український дизайнер Кирило Ткачов.
“Новий стиль МОН допоможе зробити всі види комунікації Міністерства сучасними та відкритими. Ми відмовляємося від золотих тиснень, штучної псевдорозкоші на користь простих чітких ліній і лаконічних зображень“, – зазначено в презентації нового візуального оформлення.
Змін також зазнають сайт та офіційні сторінки міністерства у соцмережах. Ось такий, наприклад, тепер має вигляд FB-сторінка МОН:
Більше про нову візуальну концепцію можна дізнатись за цим посиланням.
Завантажити файл можна за цим посиланням.
На сайті міністерства також зазначено, що на розробку нової комунікаційної стратегії не витрачали бюджетних коштів.
Основне фото: з презентації нового візуального оформлення
Обговорення