Всі теми

12 Травня 2020

Освітян запрошують на конкурс STEM-публікацій

Інститут модернізації змісту освіти оголосив конкурс “Краща STEM-публікація – 2020”.

Подавати заявки та роботи можна з 15 травня до 25 грудня, повідомили на сайті інституту.

До участі запрошують науковців, науково-педагогічних працівників, аспірантів, студентів та всіх працівників освіти, які підтримують ідеї розвитку STEM-освіти.

Є три номінації:

Теоретичні аспекти STEM-освіти:

  • вітчизняні, зарубіжні надбання та проблеми запровадження STEM-освіти;
  • новітні технології як інноваційний інструмент оновлення дидактичних принципів природничо-математичної освіти;
  • STEM-напрями як інструмент підвищення якості інклюзивної освіти.

STEM-освіта від дошкільника до випускника:

  • науково-методичне забезпечення та організація STEM-навчання в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи;
  • наступність між освітніми рівнями як актуальна проблема запровадження STEM-освіти та реалізації Нової української школи;
  • інноваційні підходи в підготовці випускників до побудови успішної кар’єри в галузі STEM-професій;
  • зміст та напрями організації освітнього процесу із запровадженням STEM-навчання;
  • представлення STEM-проєктів, впроваджених у навчально-виховний процес;
  • інноваційні методи, засоби та форми організації освітнього процесу: хакатон, марафон, онлайн-експерименти, електронні віртуальні лабораторії, наукові музеї, платформи для організації міжнародної проєктно-дослідницької діяльності.

Підготовка педагогічних кадрів та освіта дорослих:

  • теорія і практика формування професійної компетентності педагогів у контексті STEM-освіти;
  • досвід та проблеми розвитку STEM-освіти у вищій школі;
  • розвиток професійної компетентності фахівців STEM-освіти в системі неперервної педагогічної освіти.

Переможці отримають право на безкоштовний друк публікації у науково-педагогічних журналах та почесні грамоти ІМЗО.

Вимоги до публікації дивіться тут.

Детальніше про конкурс можна дізнатись тут.

Нагадаємо, вчителі можуть провести урок біології про коронавірус та отримати сертифікат ЮНІСЕФ.

Ілюстрація: ІМЗО

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.