1 360
0
Запровадження реформи “Нова українська школа” в 5, 6 і 7 пілотних класах супроводжується складнощами. Крім того, цей процес відбувається в період повномасштабної війни, що створює низку нових викликів для всіх учасників освітнього процесу.
Аби визначити основні проблеми та шляхи впровадження Державного стандарту базової середньої освіти, узагальнити інформацію про поточний стан реформи, проблемні питання й сформувати рекомендації щодо їх вирішення, фахівці Аналітичного центру Університету Грінченка “ОсвітАналітика” підготували аналітичну записку “Перезавантаження реформи “Нова українська школа”: упровадження нового змісту базової середньої освіти”.
Ознайомитися з повним текстом документа можна за посиланням.
Крім того, раніше ми публікували перелік наскрізних проблем впровадження реформи “НУШ” у 2021–2023 роках. Ознайомитися з ним можна тут.
Зокрема, для більш послідовного впровадження нового Державного стандарту й полегшення процесу переходу для українських вчителів освітні експерти пропонують:
Читайте також: “Перезавантаження реформи “НУШ”: які основі проблеми кожної освітньої галузі виокремили експерти”.
Титульне фото: “НУШ”
Обговорення