3 480
0
Є істотний зв’язок між тим, наскільки впевнені учні у власній спроможності розв’язувати математичні завдання, та їхньою успішністю в математиці.
Про це йдеться в дослідженні PISA.
Зазначається, що цей зв’язок взаємно підсилюється:
Зневіра у власній самоефективності в такий спосіб стає самовтілюваним пророцтвом.
На рівень математичної успішності впливають також й інші чинники: соціально-економічне становище родини та віра батьків у здібності своєї дитини. Водночас зазначається, що в умовах подібного соціально-економічного статусу саме очікування батьків стають визначальними.
Ознайомитися з дослідженням повністю можна нижче:
PISA_in-focus_56Читайте також поради вчителям щодо підготовки учнів до тестування з математики, читання та природничих наук
Фото: автор – AndrewLozovyi, Depositphotos
Обговорення