Напишіть нам
Для всіх
Для всіхБатькамВчителямДиректорамУчням
Для всіх
Для всіхБатькамВчителямДиректорамУчням

Всі проєкти

Всі теми

12 Грудня 2023

Проєкт Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання до 2030 року вже пройшов обговорення та погодження – Оксен Лісовий

У кінці грудня Уряд України має підписати Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання до 2030 року МОН.

Про це повідомив міністр освіти і науки України Оксен Лісовий під час підсумкового засідання Ради безбар’єрності, яке відбулося 11 грудня 2023 року.

Проєкт, розроблений МОН, є частиною Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору до 2030 року, яка спрямована на формування:

  • фізичної;
  • інформаційної;
  • цифрової;
  • соціальної;
  • громадянської;
  • економічної;
  • освітньої

безбар’єрності для всіх груп населення, що особливо актуально в умовах повномасштабної війни.

За інформацією МОН, “дорожня карта для створення рівних умов доступу у сфері освіти для кожного” передбачатиме:

  • затвердження Плану заходів із реалізації Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання;
  • розширення функції та взаємодії інклюзивно-ресурсних центрів із закладами дошкільної, загальної середньої освіти, закладами професійної і вищої освіти;
  • відновлення пошкоджених і зруйнованих інклюзивно-ресурсних центрів;
  • збільшення кількості освітніх центрів “Школа супергероїв”;
  • роботу над проєктом Закону України “Про освіту дорослих” задля його ухвалення;
  • видання підручників для 7 класу НУШ, 11 класу (історична галузь), а також посібників шрифтом Брайля;
  • забезпечення придбання 500 шкільних автобусів;
  • збільшення учнівського контингенту Міжнародної української школи (МУШ);
  • залучення українських шкіл, які здійснюють освітній процес за кордоном, до співпраці з МУШ;
  • розроблення окремих курсів для учнів із порушеннями слуху, а також звукозаписів із докладним описом того, що відбувається у відео, для учнів із порушеннями зору;
  • забезпечення будівництва капітальних захисних споруд у ЗЗСО;
  • запуск пілоту “Точки дотику” і навчання дорослих людей, які повністю втратили зір внаслідок війни.

Читайте також: “Не дитина має прилаштовуватися до шкільних умов, а школа має створити умови, необхідні для дитини”: які зміни чекають на інклюзивне навчання в Україні”.

Титульне фото: Офіс першої леді Олени Зеленської


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.