Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

3 Січня 2022

Шкарлет назвав цілі МОН на 2022 рік

Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет назвав основні цілі міністерства на 2022 рік.

Про це повідомили на сайті відомства.

Так, Шкарлет назвав такі цілі на цей рік:

  • розвиток мережі дошкільних закладів освіти;
  • затвердження держстандарту профільної середньої освіти;
  • запуск реформи НУШ у базовій середній освіті;
  • затвердження Національної стратегії розвитку інклюзивної освіти до 2032 року;
  • затвердження Державних цільових програм розвитку професійної (професійно-технічної) освіти до 2027 року, в тому числі й відновлення системи гуртожитків для студентів;
  • розвиток платформи “Всеукраїнська школа онлайн”;
  • реалізація проєкту “Президентський університет”;
  • модернізація пожежної безпеки в школах;
  • створення умов для безперешкодного навчання протягом життя;
  • реалізація рамкової програми Європейської Комісії з досліджень та інновацій “Горизонт Європа”, програми з досліджень і навчання “Євратом” в Україні.

Міністр додав, що пріоритетними напрямами роботи уряду в галузі освіти також залишаються питання створення безпечного освітнього середовища, цифровізація освіти та інклюзивне навчання.

Серед основних досягнень 2021 року Серігій Шкарлет назває:

  • створення додаткових місць у дошкільних закладах освіти, що дозволило скоротити черги до ДНЗ;
  • затвердження профстандартів керівників закладу середньої освіти, дошкільної освіти та вихователів;
  • модернізацію шкільних харчоблоків;
  • затвердження типової освітньої програми та модельних навчальних програм для середньої школи;
  • оновлення порядку відбору підручників;
  • створення 63 нових навчально-практичних центрів профосвіти за кошти держбюджету;
  • підтримка дітей з ООП;
  • покращення системи освітньої статистики та аналітики;
  • оновлення змісту вищої освіти.

Фото: автор – Boytaro1428, Depositphotos


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.