4 062
0
У типовій освітній програмі потрібно балансувати між різними інтересами, і задовольнити їх усі не вдасться.
Про це заявив міністер освіти й науки Сергій Шкарлет під час Всеукраїнського форуму “Україна 30. Коронавірус: виклики і відповіді”, відповідаючи на запитання про збільшення навантаження на учнів, згідно з проєктом програми.
“Робоча група досить довго опрацьовувала цю типову освітню програму, враховуючи, що в ній співставляються інтереси різних вчителів. Вчителі біології вимагають більше навантаження на біологію. Врахочуючи, що в нас на 10 років прийнята концепція STEM-освіти, а це математика, інформатика, фізика, інші високоточні дисципліни, - акцент цих учителів зміщується в бік STEM-освіти. Мистецька освіта теж ставить акцент на тому, що варто приділяти більше уваги гуманітарному розвитку дитини. Тому обов’язково має бути баланс інтересів. […] Задовольнити інтереси всіх стейкхолдерів у повному обсязі не вдасться“, – сказав Шкарлет.
Він додав, що за тиждень-два типова освітня програма буде доопрацьована, і тоді МОН почне формувати модельні навчальні програми.
Першу версію програми можна прочитати тут.
Читайте також про збільшене навантаження, перебір і недобір годин у освітніх галузях.
Фото: автор – peshkova, Depositphotos
Обговорення