5 666
0
Учителі черкаської спеціалізованої школи №28 розробляють компенсаторні літні заняття для учнів усіх класів.
Про досвід закладу освіти розповіло “Суспільне”.
Як розказала директорка школи Тетяна Скорик, 10-11 класи цієї школи навчалися дистанційно, молодші класи – очно, а середня ланка мала змішану форму навчання “через тиждень”. У школі два сховища, які здатні вмістити 400 дітей, однак навчається в закладі освіти 1200.
У зв’язку із цим старшокласникам улітку пропонують поліпшити свої знання на компенсаторних заняттях.
“Ми хочемо зробити у червні на три тижні додаткові компенсаторні заняття для того, щоб надолужити ті теми, які найбільш важливі, де у дітей прогалини. Але разом з тим опитування показало, що 35% батьків написали, що відвідувати такі заняття не будуть і пропонують, щоб вчителі дали просто перелік тем – “Можливо, ми їх улітку опрацюємо самостійно””, – пояснила директорка.
І вчителі, і батьки, і учні зазначають, що головне в процесі навчання – самоорганізованість і мотивація, а форма здобуття освіти не така важлива. Зокрема, учителька математики Валентина Горбенко зауважила: “Ті діти, які вмотивовані, і знають, що їм потрібна математика, і хочуть вступити на бюджетну форму навчання в Україні, то ті діти навчаються. Щоп’ятниці у нас ходять діти на факультативні заняття”.
“Більшість дітей та й батьків приваблює те, що у них є більше можливості вільно планувати і ефективно використовувати свій час для підготовки до важливого в їхньому житті іспиту. У нашому випадку ми справляємося, діти самоорганізовані, ми, звісно, як батьки, теж контролюємо, Слава Богу, в них вдається – суттєвої різниці не бачимо. Єдине, що не вистачає живого спілкування”, – додала мати одинадцятикласника Наталія Цимбаліст.
Фото: “Суспільне”
Обговорення