Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

17 Вересня 2024

У громадах, які постраждали від війни, створять повністю обладнані тимчасові освітні простори: як подати заявки

Громади, заклади освіти яких були пошкоджені або зруйновані внаслідок російської агресії, можуть подати заявки на створення тимчасових освітніх просторів (ТОП) в межах програми USAID “Мріємо та діємо”. Зведення й облаштування ТОП безплатне й відбуватиметься в співпраці з ОТГ.

Про це редакції “НУШ” повідомили автори ініціативи – БФ “savED”.

Щоб взяти участь у проєкті, представники громад мають:

Тимчасовий освітній простір – це простора будівля з:

  • високими стелями;
  • декількома класами (від 4 до 6);
  • вчительською;
  • повноцінною вбиральнею.

Простір є безбар’єрним, щоб забезпечити доступ для всіх учасників освітнього процесу.

Крім того, ТОП устаткований меблями та всією необхідною технікою, зокрема:

  • планшетами;
  • ноутбуками;
  • зарядними станціями;
  • проєкторами;
  • інтерактивними мультимедійними панелями.

Простір також обладнаний альтернативними джерелами енергії для того, щоб не припиняти навчання у випадках відсутності електроенергії.

Громади, у яких встановлять ТОП, отримають також програмну підтримку від авторів проєкту:

  • розробку дорожньої карти відновлення доступу до освіти в громаді;
  • безпековий тренінг для освітян;
  • методологію надолуження освітніх втрат у 5–9-х класах;
  • тренінги з медіаграмотності;
  • “кар’єрно-орієнтовану школу”;
  • фінансування позиції адміністратора простору тощо.

До того ж ТОП передбачає не лише формальне навчання, але й позакласні заходи:

  • гуртки та майстер-класи;
  • курси з мінної безпеки;
  • кар’єрні консультації тощо.

А вчителі матимуть можливість пройти в просторах спеціалізоване навчання з методик надолуження освітніх втрат.

Перший ТОП уже запрацював у Богданівці, що на Київщині. Завдяки ньому ходити на уроки в рідному селі тепер зможуть 250 учнів та учениць 1–9-х класів.

Докладніше про умови участі в проєкті читайте за посиланням.

Читайте також: “Учителі-волонтери, студенти, ветерани чи педагоги з інших країн: переваги й ризики залучення різних категорій до відновлення освіти на ДОТ”.

Титульне фото: БФ “savED”


Обговорення