1 022
0
У Міністерстві освіти і науки України працюють над спрощенням деяких освітніх програм. Зокрема, йдеться про два великі блоки предметів, звідки мають виключити все другорядне:
Про це розповів міністр освіти і науки Оксен Лісовий в інтерв’ю для порталу Hromadske.
За його словами, у сучасних умовах необхідно створити можливість для дітей самим заглиблюватися в тему, яку вони вивчають, аналізувати навчальний матеріал і розвивати креативне мислення та фантазію.
“Коли ми в “Українській літературі” даємо на рік, умовно, 42 автори, то розуміємо, що діти не заглибляться у твір, якісно його не рефлексуватимуть, не матимуть часу на осмислення вчинків героїв і проживання ситуацій. А це те, заради чого ми привчаємо дітей до читання,” – пояснив міністр.
Оксен Лісовий також наголосив, що сучасні школярі й школярки активно використовують технології, аби зменшити собі кількість роботи. Наприклад, штучний інтелект може допомогти учням швидко написати будь-яке есе. Саме тому, на його думку, не варто “заштовхувати” дітей у ситуацію, де вони через перевантаженість вимушені свідомо фальсифікувати роботи.
Розвантаження програм, за словами міністра освіти і науки, стане важливим кроком для навчання дітей на прифронтових і тимчасово окупованих територіях, а також – за кордоном.
“Нам слід більше часу приділяти засвоєнню матеріалу – не гнати їх зашвидко, не забивати надто великою кількістю другорядної інформації, яка в нас поки що, на жаль, передбачена в програмі”, – додав Оксен Лісовий.
Спрощені програми команда МОН обіцяє презентувати громадськості вже влітку.
Нагадаємо, що про необхідність перегляду змісту навчальних програм (зокрема, з української мови та літератури) можна докладніше ознайомитися в аналітичному дослідженні “Нової української школи” за посиланнями:
Титульне фото: “Знайшов”
Обговорення