21 214
0
Моніторингове дослідження має на меті вивчення результатів навчання з математики та української мови серед учнів 6 та 8 класів.
Про це повідомляє Державна служба якості освіти.
Моніторинг проведуть ДСЯО спільно з МОН, Українським інститутом розвитку освіти, Інститутом освітньої аналітики за підтримки проєкту “Супровід урядових реформ в Україні” (SURGe).
Для участі в досліджені відібрали близько 300 шкіл з усіх областей України. Це репрезентативна вибірка закладів загальної середньої освіти, яку зробив Інститут освітньої аналітики на основі даних щодо шкіл, що працюють в Україні у 2022/2023 навчальному році.
Дослідження охопить понад 10 тисяч учнів та учениць з відібраних шкіл. У кожній школі до моніторингу буде долучено по одному класу з паралелі шостих і восьмих класів. Вивчатимуть результати навчання учнів щодо засвоєння тем за два роки навчання (5-6 й 7-8 класи відповідно).
Моніторинг Державна служба якості освіти проводитиме за допомогою тестів, розроблених, зокрема, педагогами-практиками, авторами навчальних програм та стандартів.
Тестування відбуватиметься на платформі Всеукраїнської школи онлайн. Дані, які опрацюють під час моніторингу, будуть конфіденційними. Їх оприлюднять лише в узагальненому вигляді. Результати свого тестування зможе побачити лише учень/учениця у власному кабінеті на платформі ВШО. Натомість Державна служба якості освіти результати окремо взятої школи чи класу не публікуватиме та не надаватиме директору чи педагогам.
“Дослідження, яке ми розпочинаємо, – лише одне із серії вивчень діяльності шкіл під час війни. Отримані дані стануть основою для подальшого регулярного відстежування результатів навчання учнів та формування певних висновків за результатами двох-трьох років такого моніторингу. Це мають бути надійні дані для формування освітньої політики”, – прокоментував Голова ДСЯО Руслан Гурак.
Читайте також: “Тестування з предметів і вимірювання “м’яких навичок” – що планують зробити для вивчення освітніх втрат”.
Фото: Блог вчителя інформатики Хомюк Наталії Вікторівни
Обговорення