5 467
0
Учні 3-х пілотних класів НУШ демонструють вищу ініціативність, аніж їхні однолітки в загальноосвітніх та спеціалізованих школах.
Такі результати моніторингу впровадження освітньої реформи, які оприлюднили на сайті МОН.
Серед учнів пілотних класів НУШ 66% груп продемонстрували високий та достатній рівні сформованості ініціативності, в учнів загальноосвітніх та спеціалізованих шкіл цей показник складає 54%.
Також найкращі результати продемонстрували групи учнів, що навчаються у малих містах (61% високого та достатнього рівнів), дещо менше – у селах (58% високого та достатнього рівнів), найменше – у великих містах (55% високого та достатнього рівнів).
Втім, порівняно з усіма іншими наскрізними вміннями, ініціативність є однією із найменш розвинутих навичок – 46,75% груп учнів продемонстрували це вміння на низькому та середньому рівнях.
Ініціативність учнів визначалася за показниками “виконання обов’язків інших учасників” та “здатність самостійно контролювати час, ситуацію в цілому, інших учасників”, що фіксувалися експертами під час спостережень за виконанням завдань.
Ознайомитися з результатами дослідження наскрізних умінь учнів початкової школи можна нижче:
Rezultaty doslidzhennya naskriznykh umin uchniv pochatkovoyi shkoly_26_02Нагадаємо, учні НУШ показують кращі результати в наскрізних уміннях.
Дивіться також: “Які проблеми у впровадженні НУШ і як їх розв’язувати. Головне з дослідження”
Фото: автор – alebloshka, Depositphotos
Цей матеріал підготовлено за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені тут погляди жодним чином не можуть сприйматися як офіційна думка Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.
Обговорення