Напишіть нам

Всі теми

1 Квітня 2021

Учні з критичним ставленням до онлайн-інформації отримують кращі результати в навчанні – PISA

Учні з критичним ставленням до інформації демонструють кращі результати в усіх галузях PISA (читання, математика, природничо-дослідницькі дисципліни).

Такі результати показало дослідження PISA-2018.

Більшість українських учнів обирають правильні, на думку експертів, стратегії оцінювання онлайн-інформації. Цей показник вищий ніж у середньому в країнах ОЕСР.

В Україні більш довірливими до інформації з онлайн-джерел є учні, позбавлені доступу до інтернету, з низьким соціально-економічним статусом, а також із сільської місцевості. Також тенденцію до більшої довірливості до інформації демонструють хлопці.

Як в Україні, так і в інших референтних країнах*, учні, які високо оцінюють можливості розвитку власних інтелектуальних здібностей, більш критично сприймають онлайн-інформацію. Натомість, найбільш довірливими є учні, які вважають, що їхні розумові здібності – це щось стале, на що вони не можна вплинути.

* Референтні країни — країни, освітні характеристики й результати успішности 15-річних учнів яких узято для порівняння з аналогічними параметрами України. До переліку референтних країн для України увійшли: Білорусь, Грузія, Естонія, Молдова, Польща, Угорщина та Словацька Республіка.

Ознайомитися з дослідженням повністю можна нижче.

PISA-2018_UKRinFocus_11_Mar_2021_2

Завантажити

Нагадаємо, учні з нижчим рівнем онлайн-активності демонструють гірші результати в навчанні.

Фото: автор – IgorVetushko, Depositphotos


Обговорення