Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

2 Березня 2021

Українські учні з нижчим рівнем онлайн-активності демонструють гірші результати в навчанні – PISA

Українські учні з низьким рівнем активності онлайн демонструють гірший рівень читацької, математичної та природничо-наукової грамотності. 

Про це йдеться в дослідженні PISA, присвяченому темі цифрової грамотності українських підлітків.

Ці результати є характерними для всіх українських підлітків 15 років, незалежно від соціально-економічного статусу, статі учнів, місця розташування та типу навчального закладу.

Водночас є залежність між рівнем онлайн-активності підлітків та соціально-економічним становищем їхніх родин.

Найбільша частка підлітків з низькою онлайн-активністю спостерігається серед родин з низьким соціально-економічним статусом (25,6%) та в сільській місцевості (21%). Загалом серед усіх учнів 16% мають низьку онлайн-активність.

Понад половина школярів указали в анкетах, що їх навчали в закладі освіти окремих елементів цифрової грамотності. Однак такі учні мають нижчі результати із читання, ніж ті, кого в закладі освіти не навчали цьому.

Графік взятий з дослідження PISA-2018: Україна в центрі уваги, №10 (лютий)

Ознайомитися з дослідженням повністю можна нижче:

PISA-2018_UKRinFocus_10

Завантажити

Нагадаємо, за даними PISA, віра учнів у власні сили впливає на успішність в математиці.

Ілюстрація взята з вебсайту PISA Ukraine


Обговорення