23 Липня 2019

Учителі можуть розвивати вміння учнів вирішувати життєві проблеми – PISA

Для розвитку вміння розв’язувати життєві проблеми учням не достатньо вивчення базових шкільних дисциплін.

Про це йдеться в дослідженні PISA, опублікованому на PISA Ukraine.

У країнах та економіках, які мають найвищі результати PISA в галузі розв’язання проблем, учні не тільки вивчають навчальні програми, але й вчаться перетворювати проблеми реального життя в освітні можливості, креативно підходячи до пошуку розв’язків і цілеспрямовано надаючи їм обґрунтування поза контекстом навчання в закладі освіти”, – дійшли висновку дослідники.

Також результати тестування з розв’язання проблем показали, що вчителі й заклади освіти можуть сприяти розвитку здатності учнів чинити опір проблемам.

Високі оцінки з базових шкільних дисциплін не означають, що учень/учениця успішний/-на у розв’язуванні проблем.

“Серед учнів з аналогічними результатами в когнітивних тестуваннях PISA учні з Австралії, Бразилії, Італії, Японії, Кореї, Макао (Китай), Сербії, Англії (Великобританія) і США в середньому отримали значно вищі результати в тестуванні з розв’язання проблем, ніж учні інших країн”, – йдеться в дослідженні.

Детальніше дивіться у документі нижче.

PISA_in-focus_38

Завантажити документ можна за цим посиланням.

Нагадаємо, за дослідженням PISA, кращі результати з математики показують ті учні, які переконані – необхідно докладати зусиль.

У 2018 році Україна вперше брала участь в дослідженні якості освіти PISA. Під час основного етапу в тестуваннях взяли участь 6334 українці. Тестування складали 15-річні підлітки, які навчались у школах, ліцеях, гімназіях, професійно-технічних закладах, коледжах тощо.

Звіт за результатами проведення PISA-2018 в Україні оприлюднять у грудні 2019 року.

Також в Україні вийшов переклад книги розробника і куратора дослідження якості освіти PISA Андреаса Шляйхера “Найкращий клас у світі: як створити систему освіти 21-го століття”.

Фото: PISA Ukraine

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber


Обговорення