5 011
0
Українські учні з низьким рівнем активності онлайн демонструють гірший рівень читацької, математичної та природничо-наукової грамотності.
Про це йдеться в дослідженні PISA, присвяченому темі цифрової грамотності українських підлітків.
Ці результати є характерними для всіх українських підлітків 15 років, незалежно від соціально-економічного статусу, статі учнів, місця розташування та типу навчального закладу.
Водночас є залежність між рівнем онлайн-активності підлітків та соціально-економічним становищем їхніх родин.
Найбільша частка підлітків з низькою онлайн-активністю спостерігається серед родин з низьким соціально-економічним статусом (25,6%) та в сільській місцевості (21%). Загалом серед усіх учнів 16% мають низьку онлайн-активність.
Понад половина школярів указали в анкетах, що їх навчали в закладі освіти окремих елементів цифрової грамотності. Однак такі учні мають нижчі результати із читання, ніж ті, кого в закладі освіти не навчали цьому.
Ознайомитися з дослідженням повністю можна нижче:
PISA-2018_UKRinFocus_10Нагадаємо, за даними PISA, віра учнів у власні сили впливає на успішність в математиці.
Ілюстрація взята з вебсайту PISA Ukraine
Обговорення