Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

13 Жовтня 2023

Українські вчителі зможуть зустрітися і поспілкуватися з переможцем світового Global Teacher Prize – 2020, вчителем з Індії

Освітян запрошують на зустріч із Ранджітсіном Дізале, вчителем з Індії, який зараз працює консультантом Світового банку. У 2020 році Ранджітсін став переможцем міжнародної премії Global Teacher Prize. Окрім іншого, педагог розповість українським вчителям про власні методики взаємодії з навчальним контентом через QR-коди.

У зустрічі також візьмуть участь відзначені вчителі на Global Teacher Prizе Ukraine 2023 Петро Сітек та Максим Гвоздецький, які зможуть поділитися з учасниками своїми нестандартними підходами до навчання.

Зустріч відбудеться 16 жовтня (у понеділок) о 16:00 в Zoom.

Для участі просимо зареєструватися за посиланням. Зареєстровані учасники зможуть поспілкуватися з Ранджітсіном, Петром та Максимом, утім, кількість місць обмежена.

Учасники, які не встигнуть зареєструватися, зможуть переглянути трансляцію зустрічі на YouTube-каналах НУШ та Освіторії, а також у Facebook (сторінки НУШ і Освіторії). Долучайтеся до події у Facebook.

Навчальні методики Ранджітсіна стануть у пригоді тим учителям, які не можуть регулярно бачитися з учнями очно і здебільшого навчають дистанційно. А також тим освітянам, які працюють із надолуженням освітніх втрат.

Довідково:

У сільській школі, де працював Ранджітсін Дізале, доступ дівчат до освіти був дуже низьким. Дівчатка рано виходили заміж та не були вмотивовані вчитися.

Завдяки індивідуальному підходу, заміні навчальної літератури, впровадженню сучасних методик (гейміфікація, інтерактивне навчання, проєктне навчання) педагогу вдалося змінити ставлення учнів до освіти. І, що не менш важливо, вплинути на бачення батьків про майбутнє їхніх дітей.

Як результат, відвідуваність школи хлопцями й дівчатами майже зрівнялася. Жодна дівчинка-підлітка в селищі за останні 10 років не вийшла заміж, а учениця Ранджітсіна стала першою дівчинкою, яка випустилася із цього закладу освіти.

Я пропоную учням вибір способу навчання – можливо, вони хочуть вчитися, візуалізуючи, або виконуючи вправи, або ж слухаючи. Можливість вибору є чудовим мотиватором для моїх учнів. Створення невеликих груп з однаковим вибором – один із найефективніших способів задовольнити потреби цих різних учнів. […]

Проаналізувавши їхні бажання, я підбираю завдання, відповідно до рівня готовності. Вони вчаться на власних помилках. Це заохочує їх брати на себе відповідальність за своє навчання”, – коментує Ранджітсін.

Стежте за Ранджітсіном у

Організатори заходу – ГО “Смарт освіта” та ГС “Освіторія”, організатор Global Teacher Prize Ukraine.

Титульне фото: ГО “Смарт освіта


Обговорення