Напишіть нам

Всі теми

16 Лютого 2021

Як налагодити роботу шкіл в умовах пандемії – інтерактивний порадник для освітян

МОН спільно з дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та за участі Центру SeeD розробили інтерактивний порадник “Школа в умовах пандемії”.

Ознайомитись із ним можна за покликанням.

Порадник покликаний допомогти освітянам оцінити готовність свого навчального закладу до викликів, що постали з появою пандемії.

Робота з порадником передбачає одночасне опитування, до якого пропонують залучити кількох шкільних спеціалістів.

“Інструмент не дасть готових рецептів на всі випадки, натомість поставить низку запитань, які допоможуть вам оцінити поточну спроможність закладу забезпечити в складних умовах кризи неперервність якісної та інклюзивної освіти з належною турботою про безпеку, фізичне та емоційне здоров’я усіх дітей, включаючи найуразливіших”, – зазначено в описі.

Запитання об’єднані в 5 тематичних розділів:

  • Доступність та участь. Кожній дитині забезпечено доступ до освіти; здійснюється моніторинг участі в умовах очного, змішаного та дистанційного навчання.
  • Якість навчання. Усі діти здобувають знання.
  • Емоційне здоров’я. Турбота про емоційний стан дітей, батьків та колективу школи.
  • Безпека. Створення у школі безпечних умов навчання та праці.
  • Шкільне харчування. Забезпечення та важливість безперервного та здорового харчування у школі.

Після проходження опитування ви отримаєте поради, як покращити роботу школи в час пандемії. Також ваші відповіді використають для формування нових порад.

Нагадаємо, для вчителів створили безплатний онлайн-курс із дистанційки та змішаного навчання.

Ілюстрація взята з вебсторінки порадника


Обговорення