Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

17 Червня 2020

Як організувати психолого-педагогічний консиліум – рекомендації МОН

Міністерство освіти і науки дало рекомендації, як організувати психолого-педагогічний консиліум для уточнення, підтвердження чи зміни висновку інклюзивно-ресурсного центру.

Про це йдеться в листі №1/9-328 від 16 червня, повідомили на сайті МОН.

Батьки чи законні представники дитини, які не згодні з висновком про комплексну оцінку розвитку дитини, мають право на проведення повторної оцінки в будь-якому іншому ІРЦ. Впродовж місяця вони можуть звернутись до місцевого органу управління освітою для організації психолого-педагогічного консиліуму.

Для цього необхідно подати такі документи:

  • заява батьків (одного з батьків) або законних представників дитини;
  • копії документів, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • копія висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;
  • копія висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (за наявності).

Упродовж місяця з дати звернення батьків має бути створено консиліум. Для забезпечення неупередженості до консиліуму запрошуються фахівці, які раніше не обстежували дитину. Батьки чи законні представники дитини можуть бути присутніми під час консиліуму, а також пропонувати до його складу фахівців.

Методичні рекомендації щодо організації консиліуму дивіться у документі нижче:

5ee8e9c9729ec505677245

Завантажити документ

Нагадаємо, триває громадське обговорення порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах та установах освіти.

Титульне фото: автор – AndrewLozovyi, Depositphotos

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.